Berkut. 30 (1): 59-60. 2021.

 

Екоосвітній урок «Антифейк, або знайомимося з дрімлюгою»

Т.Б. Чернявська1, Є.Д. Яблоновська-Грищенко2

1 Канівська загальноосвітня школа I–III ступенів № 4; вул. Дніпробудівська, 2, м. Канів, Черкаська обл., 19003, Україна.
Kaniv secondary school № 4; Dniprobudivska str. 2, Kaniv, 19003, Ukraine
2 Київський національний університет імені Тараса Шевченка, ННЦ «Інститут біології та медицини», Канівський природний заповідник; вул. Шевченка, 108, м. Канів, Черкаська обл., 19003, Україна
National Taras Shevchenko University of Kyiv, Institute of Biology and Medicine, Kaniv Nature Reserve; Shevchenko str. 108, Kaniv, 19003, Ukraine
Corresponding author: Т.Б. Чернявська (T.B. Chernyavska), e-mail: cherniavskatat@gmail.com
Eugenia Yablonovska-Grishchenko https://orcid.org/0000-0002-2594-4943

Lesson “Anti-fake or let us get acquainted with Nightjar”. - T.B. Chernyavska, E.D. Yablonovska-Grishchenko. - Berkut. 30 (1). 2021. - We describe the lesson with elements of “investigation” for primary school. Children analyze fake information about non-existent animal “chupacabra” and learn about the Nightjar. [Ukrainian].
Key words: environmental education, nature conservation, primary school.

Опис уроку, спрямованого на вироблення навичок отримання інформації та аналізу її достовірності. На прикладі фейкових повідомлень про чупакабру учні вчаться розпізнавати неправдиві новини і знайомляться з дрімлюгою, про якого більшість із них раніше ніколи не чула.
Ключові слова: екологічна освіта, охорона природи, початкова школа.